GOMORGON! :)

Pappa väckte mig kl 11 idag. Han sa att jag skulle gå upp o äta frukost för att vi skulle gå ut & plocka blåbär -.-
(Asså vi e på landet )
Men jag pallade iaf inte följa me. Fast sen kunde jag såklart inte somna om!

Så då gick jag upp & satte mig vid datan! :)
Juste nu har jag laddat upp lite bilder, så ska lägga ut dom nu :D



Igårkväll vid mikrums brygga.

Asså de går typ inte att ladda upp fler bilder för de står typ webbsidan kan inte visas när man tar upp den där bildsaken x)


men gör de nån annan gång istället<3


Kommentarer
Postat av: Nora<33

fin bild!<33

2010-08-08 @ 12:02:29
Postat av: Johanna <33

vet! ;)

2010-08-10 @ 16:15:43
URL: http://johannnaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0