JUULOV!! :D

Nu har jag änyligen jullov:P
Skööönt !
Fast de känns konnnstigt....

Men iaf, va ju bara i skolan i en timme idag, först typ sås kulle vi ''mingla'' xD
Aaah, så vi fick pepparkakor & sånt då :P
Sen gick vi in i bg rummen & vi typ hade nån tävling...

Sen delade dom ut alla omdömmen. Jag fick vg i allt förutom Idrott & spanska ! :D
Fast fick inget MVG, men de gör inget !
E jättenöjd ändå !:D
Fast egentilgen ville jag nå en högre ist i idrott, men ajja de får bli nästa termin xd <3

Såhär har jag sett ut idag :








Dagens outfit:

Prickigt linne ,Tjocka leggins  & tomteluva såklart! :D ♥

Hahhah, trodde de va fler som skulle ha tomteluva på sig idag i skolan, men de va ju typ bara jag ! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0