SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Postat av: becca
vem är din bästis ?

Jag har jättmånga superbra vänner, men en av dom ''bästa'' är Narin ;)

 
Postat av: lilli<333

1.Vad har du på dig just nu? ;)
2.Älsklings affär?<3
3.Favo artist??
hahha snacka om dåliga frågor men men... ;P puss älskar dej!<3

Svar:
1. Leggins, linne och en tjocktröja ! ;) 
2. Det är nog gina tricot eller h&m tror jah.
3. Favvoartistern är Justin Bieber, såklart! :D
 


Postat av: angie <3

Favvo blogg top 3 ? ;))<33333

Svar:

1. www.bieberdream.blogg.se
sen är de typ alla kompisars bloggar, och ja vet lixom inte vilka som lixom e bäst av dom x)

Postat av: Emilia

Vem gillar du?? ;)

Svar:
Hahaa, jag gillar många men faktiskt inte nån i kärlek ! :(



Postat av: Tess

Läser du min novellblogg, http://justindrewstories.blogg.se ? :)

Vem pratade du med senast ? x)

Bästa minnet?

Svar:

Jaa de gör jag fast har lixom inte läst alla kapitell en, e typ bara p kapitell 35 ;)
hahaha, tror de va min syrra...
stadiumsportscamp !

Postat av: nora

Vem är din bästis?
Vill du ses snart?
favorit mat
favorit blogg
fovorit färg?:)

Haha jag är sämst! xD

Älskar dig gumman!<33

PUSS!

Svar:
Min bästis e nog Narin ;)
Såklart ja vill saknar dig fett mkt ! ;O
Ähm... pizza tror jag, eller thaimat... ;)
 www.bieberdream.blogg.se
rosa ! :D

Bäst*

Älskar dig mee ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0