HÄR KOMMER BILDERNA FRÅN SSC!!


Brudarna!


My,Ronja, Sara & Filippa klättrar :)


Ronja :D


My, Agnes, Ronja, Sara, Alexia & Filippa <3


Amanda & Jessica


jag kom högst upp på alla sidorna när jag klättarade! :P
Fast de har jag ingen bild på :(


Filippa, Ronja, Agnes Fanny & Jessica<33


Alexia & Emme


Josefin<3


Jag, Filippa, Ronja & Sara ;)


När vi skullle spela rullstolsrugby. De va kul ^^


Amanda, Elvira, Josefin, Ronja, Jessica & Ellen<3333


;D








Ronja, Filippa, Elvira & My! =)


?


När Dante & dom spela match.








Gött gött!!!



HAhah, de va snö där!! :P   MAn kunde typ åka skidor om man ville, fast jag hann aldrig göra de :(



Sara , Fanny, Alexia & Agnes när vi stog i kö i 2 TIMMAR & 15 MINUTER!!!


De va inte s kul att st i kö, men de va kul att hoppa! :p  


När vi åt :)


Ähh, haha, alla bombade Saras tallrik me maträster & äppeljuice x)



Malin & Fanny


Sara, Alexia, Malin, Agnes & Fanny :)


Sara gjorde illa foten & fick gå på kryckor, stackarn!


Vi kolla på disnay XD, moget!!


På discot!


på discot


Agnes <33 :)





Sissta dagen när alla lagt ut alla väskor i koridoren & vi skulle äta frukost.


My, Mal8n, Agnes, Alexia & Fanny!! :D


Dante, söt som f*n, men fick ingen bild på hans ansikte :(


Jessica, hon har s j*vla fint hår!! ♥


När vi hörde sports camp-låten för sista gången! :(




saknar allt, vill tbx! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0