MÅSTE TRÄNA!!!

Imorgon ska jag & lidija spela gitarr på skolavslutningen. Asså bara i klassrummet, & har inte tränat ngt har lixom inte spelat den låten vi ska spela på typ 1 år!!!
Så ska göra de nu :)
Sen ska jag & Becca dansa en typ clowndans som e äkta mobbad hahah.
Och alla ska läsa dikter oxå. jag gjorde en me Ida, här e den:





Vågorna från havet dom guppar in mot land.

Där sitter jag me en glass i min hand.

Jag tittar bort mot horisonten.

Havet glittrar och himlen  e  blå.

Allt e så härligt varmt och skönt då.

Sola och bada hela dagen lång,

Fåglarna kvittrar en vacker sång.

Solen bränner på min kind.

Vassen vajar av en sval sommar vind.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0