SOOOMMARLOV !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D



Nu har jag SOMMARLOOOV !!!!!!!!!!!
HAHHA :D 
Vi fick skolavslutningen i gympasalen idag eftersom de ösregnade ute.

Men alla kunde inte va där inne samtidigt, inte föreldrarna heller.
Så först fick allla från B va där. Och alla A fick va i sina klassrum så länge.
Sen va de våran tur ( jag går i A) Och när de va slut så gick typ ngra till klassrummet en stund.
Och jag & några andra skämde ut oss & började gråta, ahahha, vi kmr juh inte gå i samma skolor sen i höst.  
Sen gick alla hem och jag me.
Och nu går jag inte i Runsten mer.  ( De e både bra & dåligt :( :)

Japp <3
Juste måste packa nu för jag ska åka till landet snart.


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0