Fotboll

Idag har jag haft match. Vi mötte Sätra & förlorade med 2-0. Fast vi borde ha vunnit för vi hade jättemånga chanser att göra mål på ! 
Men när vi spela så typ ösregnade de så jag blev lite blöt.
Sen skulle jag & några andra i laget typ va bollkalle  på A-lagets match. Fast vi va inte bollkallar, vi va typ bollisor....
Så då fick vi typ jackor som de stod de på. Och innan matchen började så kom mamma & gav mig en torr kofta eftersom min var dyngsur !
Men sen när dom spelade så fick jag bara hämta bollen 2 ggr, och de va astråkigt & ösregnade ! 
Och man skulle juh stå utspridda så man kunde juh inte stå och prata me nån.... Men sen i andra halv lek så stod jag & marija ganska nära varandra, så vi stog typ & passade & jag fick hämta bollen typ 10 ggr då :D
Juste asså man fick gratis hamburgare & läsk !!!






Såna jackor fick vi låna.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka lag var det som spelade?

2010-05-30 @ 09:48:32
Postat av: johanna <3

När jag va bollkalle ?

2010-05-31 @ 15:59:54
URL: http://johannnaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0