gröna lund !!! :D

Idag va juh jag & Becca på grönan, de va skitkul !!!
Först på morronen så skjussa mamma mig till becca, sen efter en stund så skjussa hennes mamma oss till slussen , sen åkte vi båt till grönan.
Först åkte vi Jetline eller vad den nu heter, asså berg & dalbanan .
Efter så åkte vi extreme ( stavning ? )
jag trodde becca skulle vägra att åka den, men de gjorde hon inte :D
Den va skitkul, sen åt vi & medans vi åt så kolla vi på rebound när dom sjöng  Hurricane asså dom typ tränade inför sommarkrysset <3
aaa, sen va vi i spökhuset ! <3 Hehhe, de va skitläskit, jag & becca skrek hela tiden typ.
De va en gubbe i taket på ett ställe skitläskit, så jag & Becca skrek skithögt & sen sa han typ shh till oss.
Hahah, & typ sträckte sig efter oss, så vi sprang under han,hahha
Efter de försökte jag tvinga Becca att ka insane men hon vägra, så jag fick åka ensam :(
hade vart roligt om hon skulle åkt me mig, men aja , hon får skylla sig själv !
Sen gick vi runt & åkte lite karuseller & så & va i lustiga huset.
Sen skulle jag vah hemma kl 6 så vi va tvungna att g kl halv 6 till båten, sen hämtade hennes mamma oss vid slussen.
Sen kom jag hem sa papppa att jag kande ha vart där längre, men d var de försent ! :(

här kmr bilderna från idah !


vid slussen, när vi väntade på att gå på båten


Frittfall!!! ( den åkte vi inte )


Den åkte vi ! :D








Där e Eddie & Rabih !
Tog inte kort när dom sjöng, filmade bara <3



Spökhuset ! :O


Mumss !



Lustiga huset <3


När vi va uppe i lustiga huset.



Becca<33


hehhe, asså de va ett spegelrum i lustiga huset :)






Slänggungan =)



De va allt x) ♥




Kommentarer
Postat av: Rebecca ♥

ta bort den däre bilden på mig !!! x)<3

2010-05-23 @ 11:30:02
Postat av: Rebecca ♥

jag vill gå dit igen !!!!!!!!!<3

2010-05-23 @ 11:32:27
Postat av: johanna <33

jag mee ! <3

men vilken bild ?

2010-05-23 @ 17:47:25
URL: http://johannnaekman.blogg.se/
Postat av: rebecca

saknar dig ! <3

2010-11-15 @ 20:39:27
URL: http://sthlmzfinaste.blogg.se/
Postat av: rebecca

fyyyyfan vad längesen?!?! saknar dig! spyr vad ful jag var :p

Svar: Åherre, hahahah xd Saknar dig med riktigt mycke, kommer ihåg att vi lovade varandra i femman att vi inte skulle tappa kontakten, men de är ju de vi har gjort hah:( Men vi MÅSTE verkligen träffas någon gång, seriöst! <3
Johanna ♥

2012-09-10 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0