Rubrik -.-

( jag e bäst på rubriker, i know x)
Men nu ska jag berätta vad som hände igår : jag, Ida, Melinda, Lidija, Therese & Bea skulle bada i rudan så då gick  vi dit & jag kom i badet först :D Hahhah, var första badet utomhus i år( förutom i thailand da... xD)
Men aa, sen gick jag upp igen , & sen skulle jag springa i igen.
Och då trampade jag på en j*vla glasbit....
O sen blödde de & s så jag ville inte bada mer i fall de skulle komma in bakterier & så. Så  jag satt på stranden & solade
Men sen gick jag hem....
& mamma gjorde rent såret ( eller de va typ tre sår... )
aa, men iaf så tyckte mamma att vi skulle till sjukhuset så då åkte vi  dit & doktorn typ limmade ( ? )
Och satte på nåt plåster typ.....
Och om såret hade vart typ tre cm längre så skulle jag fått sytt ( tur ! )


Och idag vare juh öppet hus i skolan , jag sprang typ runt & va me kompisar & fikade & så.
Och innan öppet hus va ja me becca vi typ va hemma hos henne & hoppade studsmatta ( & åt glass  )

Juste de va en rockrings tävling, de va skitduktiga killarna rockade typ i en kvart & tjejerna i typ 20 min !!!!
Skitduktiga juh !
Hahhah jag kan typ bara i 5 sekunder

rockringstävlingen ↓






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0