FÖRSTA ADVENT



Hejhjej!

Idag ere första advent, asså shiet, vad tiden har gått fort ! :S  De va juh typ sommar nyss lixom ? :P
JUste, de har snöat skitmkt oxå ! Hahahah, igårkväll va ja i nynäs för vi skulle hälsa på några där, sen när vi åkte hem, typ vid 11-12tiden, så snöade de massa, och de såg fett skumt ut xD <3

Aa, och igår va ja oxå o åkte skriskor me Lidija, nea & isse, hahahah, va skitkuuul ! :D
Och linnea , hon går på hockey, så hon lärde mig typ översteg eller ngt, hahahah, sen när ja träna på de me en klubba så typ tappa ja balansen, så då tappa jag klubban, och den flög iväg o träffade isse i typ huvet tror , jag  fast hon gjorde inte illa sig, som tur va. Men vi typ låg ner på isen och skratta då xd

haahaahh de va rolig :P
Men linnea tyckte typ att ja skulle börja på hockey, haha xD

Sen stannade ja o isse o kollade för linnea skulle ha match,  fast ja kollade typ bara i 10 min för sen va ja tvungen att åka hem eftersom vi skulle till nynäs ;)

Sen tog vi typ massor av bilder när vi åkte skridskor, fast dom kan inte jag ladda upp nu, för den här datan e cp, så ja måste ha den andra datan, men den e upptagen -_-'

ojj, de blev ett långt innlägg dehär , hahaha pusss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0