LITE OM DAGEN!

Hej , idag i skolan så va vi i Alby & paddlade kanot! :)
De va kul (a
Fast först på morgonen i skolan så skulle vi rösta !  De va typ skolval, tråk!
Men de gick snabbt, sen åkte vi iaf!
AA, i alby så paddlade vi juh kanot, sen skulle vi gå en tipspromenad (fast vi sprang) , sen skulle jag bada oxå, fast de va bara ja som hade tagit me sig badkläder -.-
Alla e så tråkiga!
Fast narin skulle kanske badat me mig, fast vi hann typ aldrig göra de....

hahah, sen så välte en ledare me kanoten, hahah lite kul xD
Fast han hade typ sin plånbok & kamera & videokamera & så alla bilder & så som han hade tagit i falun e borta nu :(
Vi skulle typ se de i nian, men skitsamma, han får ta nya bilder! (:

Men aa, har inte s mkt mer att berätta....
Så läggerut lite bilder i stället! ;)



Utanför skolan imorse.


Hahha, jag ,ellen & nathalie i en vattenpöl ;D



Ellen hat fettlånga fingrar ;o



Massa folk som paddla kanot :D



Ett litet berg som jag & ellen gick upp på.
När vi kom upp va de typ en fettäskig hund där, den typ hoppa mot mig, (fast den va kopplad)
Men sen typ fråga vi ägaren om man kunde gå förbi den utan att den skulle bitas typ, för den stog precis på stigen där man skulle gå om man skulle komma upp till toppen, sen sa han att vi skulle gå runt då gjorde vi de en när vi kom upp på toppen så va hunden helt plötsligt lös, sen typ sprang den mot oss, sen börja den jaga ellen, hahah, men vi kom undan! ;)
Filmade allt, men den försvan, typ kanske råkade radera den när vi sprang nerför berget :(



Morgan, Ellen & Natta <3


I kanoten :)

Hhahha, de kom typ en geting när jag & nathalie paddlade, & vi va ju mitt ute i sjön så vi kunde ju inte precis springa iväg xd
Men den försvan ganska snabbt, tur för annars kanske jag skulle börjar vifta eller nt me paddeln & då kanske vi skulle vällt xD



Sen börja de typ ösregna fast de sluta typ på en gång ! :)


Ellen & nån som heter elin tror jah xd


:D



Ellen när vi va i dom läskiga buskarna! :O




Nu måste jag kolla på idol!!!!!


Kommentarer
Postat av: lilli

Hahhaha välte Jocke!? XD <3

2010-09-17 @ 20:52:11
URL: http://lilllo.blogg.se/
Postat av: Johanna <33

Aaa, hahah xD <3

2010-09-18 @ 09:40:00
URL: http://johannnaekman.blogg.se/
Postat av: Hei-na

Ha en bra lördag :D

2010-09-18 @ 10:08:21
URL: http://heddes.blogg.se/
Postat av: A

God morgon! (:

2010-09-18 @ 10:43:31
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: mimmi

fin blogg :)

2010-09-18 @ 10:45:27
URL: http://mimms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0