SKOLFTTO IMORRN D:

Kommer se helt sjuk ut, som vanligt, men man kan juh alltid hoppas att man ser liite normal ut iaf! ;)

Och idag efter skolan s gick jag till centrum me Narin & natahlie. Skulle typ försöka hitta ngt man kan ha på skolfottot imorn. Hittade typ ingenting som jag ville ha, sen skulle dom hem. Gick oxå hem då & åt typ mellanmål. Sen kolla jag lite i garderoben om de fanns nåt där man kunde ha, fast de fanns de juh sklart inte! -.-

Så då gick jag tbx ti centrum, va typ jättestressad, men då hittade jag en t-shirt på JC, sen kom mamma, då köpte hon den till mig, sen köpte jag ett linne på gina, sen gick vi till bikbok, där fick jag ett par svarta jeansleggins! Tack mamma! :)

Sen köpte jag en mascara på H&M. För alla andra jag har e typ sämst ! :S

Aa, de va allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0