APRIL APRIL




Hahah, alla gick typ på att jag hade klippt mig! ;P
Men icke sa Nicke! xd Hahah, det va massa folk på msn som bah, ''du passr skitbra i det! :D''
Hahha, lite kul att alla gick på det! :P
Men ni kan vara lugna, jag har inte det! ;) Skulle aldrig våga det ! xd

Hahah, har ni blivit lurade nåt mer idag? :D

Jag blev typ ''lurad'' av Emilia och Ellen, eller dom tyckte det fast det tyckte inte riktigt jag, för Ellen hade tappat sin mobil, fast sen hittade hon den. Fast hon sa att den fortfarande var borta, så vi gick runt och letade fast hon hade den typ i fickan! Onödigt kallar jag det! ;)

Sen var det ngra som messade och sa att dom var dödssjuka eller påväg till akuten eller nåt! ;)

Juste, jag lurade Johan, min lärare. Vi ska skriva en utvärdering av veckan varja Fredag, och jag ligger typ lite efter i skolarbetet, s jag skrev i min utvärdering att jag typ hade kommit ikapp och till och med låg före i ngra ämnen! ;P
Han bah; ''High five! :D''
Hahha, och senjag bah; Vänd sida.
Och då på nästa sida i min loggbok så hade jag skrivit ''April april.... ;) ''

Hahha :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0