BILD

TJENARE! :D

Idag hade jag bild i skolan!
Det var väll inte så kul, för vi hade typ genomgångar hela tiden där man var tvungen att sitta och lyssna på bildläraren! -.-
Men sen skulle man rita av ett gossedjur, och jag ritade av en dinosaurie ;)
Fast det var inget gossedjur för den var hård xd
Men jag blev iaf ganska så nöjd! :D
Hihi, trodde det5 skulle gå jättedåligt xd Haha, och typ i tvåan, så var jag jätteduktig på att rita, kunde rita av folk, och d såg man lixom vem det var! :D
Hahah ;)
Men sen skulle man oxå rita typ skisser, och dom blev jättefula för man hade bara typ 5 minuter på sig att rita 3 bilder!
Så aah, men för att få röd pist sås kulle man rita en till täckning, man kunde rita vad somhelst, så jag och Emilia gick ut i skogen och plockade lite vitsippor, grenar, kottar och barr och sånt, sen ritade vi av det, och där blev jag oxå ganska nöjd! :D
Såhär blev teckningarna ↓ ;)


Sådär blev dinosaurien ;)


Det var den riktiga ;P


När man skulle skissa, hahah, dom blev juh inte lika fina som ni säkert ser! xd


Den teckningen med en gren, vitsippor, en till gren, och barr, och en kotte! ;P


Men vad tycker ni, blev dom fina? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0