Dag 15- Den här månaden

Skriver om mars efter som det är lixom den senaste månaden ;)

Iaf, Mars var en ganska normal månad ?! xd
Fast den har gtt väldigt snabbt!!!!
Och i början av mars var det supermkt snö, men sen var nästan allt borta i slutet.
I mars så hade jag mkt besökare, och slog mitt besökrekord! :D Och jag började oxå börja blogga oftare då ! :)

Kommer inte på ngot att skriva!? xd
Så jag kan lägga ut några bilder istället! :)



Typ första Mars var jag med Nora :D<3



 
Sen började snön smälta, sakta men säkert ;))


Och jag har vart i Järvsö i slutet av sportlovet och åkte snowboard ! ;P


Och ja har ätit på donken ;)



Och tagit massa egobilder... Höhöhö ;)....




Sen har dom första blommorna kommit fram... :)



...Och jag har shoppat massa :D


Den 23/3 så såg jag världens bästa film oxå ! :D


Sen har jag tagit sönder mina converse! ;D



Hihi, blev en liten ''sammanfattning'' av månaden där ;))
Det var lättare att komma ihåg vad man hade gjort när man såg bilder! xd







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0