EN GLAD CHEY MED ETT BLODIGT KNÄ! xd

Hej ! :D
Vi vann matchen med 2-0! :D Jag gjorde ett mål :DD
Men först gjorde Matilda mål i typ slutet av första halvlek, sen i andra halvlek så va det nån som puttade mig, så jag ramlade ner och skrapade upp knät. Det värsta var att det var grus!
Men ahh, såret blev ganska stort och det blödde mkt, attans att jag fick ett till skrapsår nu, när det gamla precis är borta! -.- Hahah, inga fina ben där då xd
Så jag fick ett stort plåster, och stack ut och spela igen! ;P
Fast det typ ramlade av, fast det märkte inte jag xd
Men sen, i sista minuten av matchen, så gjorde jag mål! :DD 
Det var Vilma som typ hade bollen på kortlinjen, bredvid målet, och jag bah: Passa passa passa! xd 
Och då gjorde hon det, så jag fick in bollen med en hård bresida i målet! :D 
Och sen var matchen slut! ;) 
Fast dom vi mötte var faktist duktiga ;) Fast..... Vi var bättre! :DDDDDDDD
Hihi, och alla spelade jättebra, och Stina stog i mål, fast hon inte är målvakt, och hon släppte inte in nå mål! ;P 
Så nu är det bara att fortsätta vinna matcher! :D 
Har föresten en imorrn, mot värmdö, fast det är i 97 serien ;) 

 
Tummen upp för att vi vann! :D


Tummen ner för mitt knä!



ushhh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0