FAAAAIL .... ;)

Höhöh, när jag skulle ta upp mina koss ur väskan typ igår, så hade dom typ blivit mosade, eller dom hade gått av, haha ;P
Men aah, har haft dom i typ ett och ett halvt år nu, så dom har används mycket, kan jag säga ! xd
Men ska fråga pappa om det går att limma, annars är det väll bara att slänga... :(
Men asså det går att lyssna på dom nu, även fast dom är trasiga. Det är bara det att den ena är lixom lös, så den måste man hålla i ! ;p


Haha, det är där dom har gått av, det brukar juh lixom vara en grej där under, som musiken kommer ifrån, men den hänger löst! xd


Så ser den delen ut ! ;) Men sladden kommer underifrån, så dom funkar juh ändå! :D


Och från andra hllet ser det juh helt normalt ut!... ;)



Men jag tröttnade iaf på att hålla i den, så jag tejpade ihop dom! ;)
Fast det höll inte så länge... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0