IGÅR

Igår så var jag och ngra andra kvar i skolan till klockan 8 juh! ;)
För att dom som ska börja i sexan nästa år ska komma och kolla typ.
Så vi skulle iaf prata för dom om hur det är att gå i kunskap (det är juh en liten ''speciell'' skola;))
men typ om loggboken, vad en bg är, kp, kurs, steg, och såna saker.
Aah, fast egentligen skulle jag inte gjort det, för jag hade glömt att säga till att jag ville. Men jag fick va i den gruppen som Jessica och Narin hade. Det var kul fast jag pratde inte så jättemkt, satt mest och skratta lte och sånt :P

Fast innan så var alla i aulan, och vi skule typ stå och visa vart alla skulle sitta, och vi hade grupp 1 så vi fick stå längst fram! xd
Hhaha, och när rektorn prata så var det en högtalare bredvid oss, så man blev typ döv!? xd
Fast jag kunde gå upp en bit eftersom jag egentligen inte hade en grupp! :D

Hihi, sen skulle jag såklart stå och vinka till alla så att dom förstog att jag var en av sexorna! ;)
Hhaha ;P





Höhöh, smygfotta lite när Narin och Jessica pratade :P


Juste det var en föreldrer som sa typ att vi var jätteduktiga att prata !! :D




Hahaha, man skulle ha typ namnlappar för att folk skulle veta vad man hette, jag tog 2 stycken, för först skrev narin en åt mig, fast den blev fett ful, så skrev en snyggare oxå! :D
En hade jag i pannan och en på tröjan! :))
Hahhah, alla föreldrar kollade för att jag hade den i pannan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0