ONE PIECEN! :D

Hihi, har glömt att berätta att jag är i fjällen! :D
Kom hit igår :))
Så har åkt skider och snowboard idag. På förmiddagen så åkte jag snowboard,  sen på eftermiddan åkte jag skidor! :D För jag ville ha min onepiece och den kan man typ inte ha om man ska åka snowboard för då skulle man bli helt blöt i baken, eftersom man måste sitta hela tiden när man spänner fast fötterna ;)
Men då så åkte jag juh skider iaf! :D Fast det var jätteläskigt, eftersom det var jättelänge sen jag åkte (fast egentligen var det bara ett år sen xd
men jag är typ ovan för att jag har åkt så mkt snowboard ;)
men jag typ skrek när jah åkte skidor, och min syrra tyckte jag åkte som en 5_åring xd
För jag typ plogade hela tiden ;) men kände mig iaf somm värsta nybörjaren! ;p (fast jag e inte det, har åkt sen ja va 5 typ ;)
en sen gick det lite bättre att åka! :P



Hihi, men Therrese, och Jossan tog av sig sina tröjor så dom hade bara t-shirts eller linnen på sig, fast jag hade juh min onepiece så jag kunde inte göra det :((
Men då kollade alla på oss! :D
Hahah det va kuuuuligt! ;D


När jag åkte snowboard :D


Jag och Jossan :D


Jag :D




Alla :D
haha, superman, ehm jossan , och onepiecen :D

fett cooola ! :D

Hoppas jag kan åka i min onepise imorrn oxå för de va skönt ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0