PÅSKLOV! :S

Heheh, kom på att jag har påsklov nu! xd :D
Guuuud vad kul! :D

Blev inte mycket skola idag, för först började vi 8.25, som vanligt och hade bg. Sen gick vi direkt till idrotten, fast påvägen dit så hände det en sak, och Emilia blev lessen, så hon var inte med på idrotten, fast jag var med en liten stund fast sen gick jag och prata med henne, och då kunde inte jag heller hindra tårarna :((
Så vi behövde inte ha idrott, ¨så vi gick typ en''promenad'' och solade lite i det varma vädret, och väntade på att dom som hade idrott skulle bli klara. När dom blev det så gick vi tbx till skolan. Åt lunch (fast jag åt bara grönsaker, och godis, man fick det :p)
Aaah, sen hade vi bg igen, innan vi slutade, och fick påsklov! :P <333

D¨åkte jag till centrum med Emilia, Ellen Cornelia, Ivi, Kajsa, och Narin! :D
Vi typ gick och kollade i affäreer, och åt på subway. Sen när vi var på toaletterna, så hittade vi en hemtex påse. Då skulle vi vara snälla och gå och lämna den på hemtex så att dom som tappat bort den kunde gå dit och få tbx den. Fast det l¨g typ tavlor där i, som  inte dom sålde, som den antagligen gjort själv. Så dom sa att vi skulle leta efter sånna där säkerhets vakter, som går runt där. Fast vi hittade ingen, så vi kom på att det är en polisstation bredvid, så vi gick dit och lämnade den! ;p
Hahah, va lite kul att vi gick till polisen, så vi garvade en del när vi var där ;) 
Sen mötte vi dom andra som hade köpt glass. Jag och Narin fick Ivanas glass, det var en ben&jerrys, så det var första gången jag åt en sån! :P Var sjukt gott kan jag säga !;) 

Men ahh, vi gick typ hem sen! ;D 



Jag och Kajsa :D 


Jag och Ellen :D


Jag och Emilia :D


I ♥ subway, mycket nyttigare än donken ! ;O 


Ben& Jerrys, med chokladkaka i, ssåååååååååååååååååååååååååååå gott! :P 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0