PROJEKTPROV

Gjorde projektprovet på steg 10 i matte idag! :D
Hade tänkt och göra det efter lovet istället, men det var bra att få det gjort nu! ;)

Hahah, men först när alla gick dit, innan en lärare delat ut alla prov, så gick brandlarmet! -.-
Har gått typ 3 ggr senaste veckan! xd
Men det var typ för att det blev varmt vid brandvarnarna, eller ngt kommer inte ihåg ;P

Men då fick juh vi gå ut, och jag  hade glömt mina skor, så jag var barfota ;((
Fast jag fick rida på Mathiz rygg! :D Så mina strumpor blev inte så blöta. Sen när vi gick in så red jag på Lidijas rygg :P

Men när vi sen kom in, och skulle göra projektprovet, så var det juh typ en halvtimme senare, så då hade vi lixom mindre tid på oss att göra provet:(
Hahah, sen när jag hållt på i typ en och enhalvtimme så var jag ännu inte klar!
Så jag skulle göra klart det på eftermiddan istället.

Sen fick jag gå och äta, fast jag hade missat lunchen, så natta var snäll och åt med mig :))

Sen gjorde jag klart provet på eftermiddan, jag fick sitta i vårt bg rum, fast egentlgen skulle jag sitta i 7:ernas bg rum, fast behövde inte ;))


Men det gick bra iaf, och hann precis klart innan vi slutade! ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0