STACKARS MIG...

Fick jätteont i huvet imorse. Gjorde sjukt ont kan jag säga, har typ aldrig haft så ont i huvet.... :(( Sen hände det en till sak oxå, som jag inte vill skriva på bloggen.
Men fick iaf ligga i sängen i några timmar innan det blev bättre, och sova lite oxå... :)
Men sen mådde jag typ bra igen! :D

Men jag kanske får ont i huvet igen om jag sitter mycket vid datan, så ska kanske sluta att sitta vid datan så mycket, och då kanske det blir mindre bloggning oxå... :(


Btw, såg att jag hade ftt en kommentar om den nya designen,



Så hade hon skrivit, har fixat det nu, fast det blev inte prick samma som förut, för kom inte på vad den hette, men det blev comic sans!;)
Hahha, jag förstår om det var irriternade att läsa, tyckte jag oxå, så jag tar inte illa upp! :)  Men jag höll typ på att testa massa olika texter och när jag höll på med det började jag få ont i huvet, tillslut kunde jag knappt kolla på dataskärmen för jag såg jättekonstigt, så då han jag inte göra klart x)

Kul attt du gillar min blogg föresten! :D <3

Hej då ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0