SUPER

Sorry för dålig uppdatering, men jag har vart på sleep-over hos Emilia! :D Eftersom hon fyller år på torsdag! ;)
Men det var iaf sjukt kuligt! Först gick vi till en liten lekpark och tog lite bilder. Sen gick vi tbx till henne och åt pizza! ;) Vi spelade oxå massa pingis för hon har ett pingisbord.
Sen kollade vi p 3 filmer (Date movie, Vampires sucks, Grown ups) Hahah, Narin somnade medans vi kollade poå Vampires sucks, och hon hade sagt att man skulle rita mustasch på den som somnade, hahah, sen var det juh hon som somnade först så då ritade jag på henne, fast hon vaknade då ;(

Men sen var typ alla jättetröttta när vi kollade på den tredje filmen, så då gjorde vi nt som man blir pigg av, vi köre ett dansspel på wi! :D Det var kul:))
Sen när vi slutade med de kanske klockan var tre....
Då kollade vi p en till film; Bratz! ;P Hhahahh! :D Den var skitkuuuul! :) För vi hittade den när vi skulle hem till mig en snabbis och hämta en madrass, då tänkte mamma slänga dom, men vi tog dom! (a)

Hhihi, fast vi kollade inte på hela för alla var jättetrötta då, så vi somnade typ lite före 4, tror jah :))

Sen väckte folk mig vid halv 9 :(

Men då gick vi upp och åt frukost, och körde lite mer dansspel! ;D

Sen började några folk åka hem, men vi som var kvar gickut, det var skitvarmt ute, hade skitkorta shorts och frös knappt! ;))














Bratz!xd Hahah ;p


Har haft det superkul kan ja säga ! :P
Fast måste äta men mer bilder kommer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0