TRÖTT !

Åhh guuuuuud !
Är s jävla trött! xd
Kom precis hem från centrum, och vi har köpt present till bästaste Emilia ! :D fast tänker såklart inte säga vad det är! För att hon läser det här ;)

Men är så sjukt trött i bena!
Har gått så mkt idag,
•först gick jag till bussen imorse,
•Sen från bussen till skolan
•Från skolan till skrubba (idrotten är där)
• Från skrubba till skolan.
•Från skolan till bussen
•Från bussen och hem
•Hemifrån, till bussen (Skulle på gitarr)
• Från bussen till själva rummet där jag spelar gitarr
• Sen tbx till bussen.
•Gå av bussen och gå hem (
typ 2km) för att lämna gitarren.
• Hemifrån till centrum
• Gå runt i centrum
• Gå hem från centrum!


(Nån som orka läsa allt ? ;))


Men btw, fatta hur mkt jag har gått idag!!!!!!!!!!!!
Säkert flera mil!!!!!!!!!!!!!



Men juste, i centrum så kunde vi såklart inte låta bli att kolla på saker åt oss själva oxå ! xp
hehehhe, så köpte en tröja åt mig själv, så såhär ser den ut! :D

Fast den är mer gulare i verkligheten! ;) <33



Kommentarer
Postat av: tomten.

oj, vad...'mycket' du har gått idag?

2011-04-08 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0