UTE

 

 

 

Hahah, det (bilderna) är vad jag har hållt på med hela eftermiddan! ;)
Först planterade jag några saker som såg ut som ärtor (?) aa, sen skulle jag plantera fler blommor, fast i rabatten jag skulle plantera det i, så var det massa ogräs, så jag fick ställa mig och fixa det. Sen kunde jag plantera fröna, och sen vattna! :) Så i sommar så får jag en massa blommor att ta kort på! :D
Fast jag tog en paus mitt i alltehopa, och satte upp nätet på studsmattan, fast det tog jättlång tid, eftersom att nätet är så gammalt, så det är helt trasigt, så vi var tvugna att knyta fast det med masssa snören och skit xd <3
Men när det var klart så hoppade jag en stund oxå! :D
Så det är vad jag har gjort idag.

Hihi, men visst var det skönt ute idag!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0