BILDER! :D




Hahah, det var en snöhög mitt i vattnet xd



Jaag :D



Hahah, fattar ni ? ;)
Det e ett hål i skylten så jag hoppar igenom det lixom! :D


All smällt snö ;)


I bollhavet :D






Syster






Ingen snö? xd


Inte där heller! :p






The karate kid! ;)



En pillesnopp! :D  Eller inte xd





Man fick gratis tele2 mössor med ett får på! :D
Erkänn att den e vacker `? (a'



haha, sen åkte vi upp i liften, utan skidor eller snowboard, sen gick vi inte av där uppe, utan sattt kvar i liften! :D
Hhahaah, det var kuuuligt! :P



Hahah, fast det var fett läskit när det var lixom brant nerför, va lite som en bergodalbana! :D
(så jag va tvungen att skrika lite)
Men sen sa vi hej till alla vi mötte i liften haha, och vi åkte 2 ggr, och då mötte vi samma personer flera gånger:P Hahah :D



Woho :D

Hhaha, min min är så skön xd







Hahha, det var ett stort gupp mitt i backen xS
Lite läskigt :O


Trevligt med stora vattenpölar mitt i backen (:


hahah det blev lite puckelpist xd




Visst är jag cool o åker snowboard med stavar ? :D


Hihi, sen blev lite varmt sen så va tvungen att åka i bara linne o mjukisbyxor :D
Fast ville åka i shorts men gjorde alldrig de :(((


När vi va ute o gick ;)





haha va lite skumt att ena sekunden åka snowboard, sen ta på sig shorts o gå och ta en glass xd


Men nu tycker jag det räcker med bilder iaf! :D

Hejjj då! :D





Kommentarer
Postat av: elenore

jag har alldrig sett någon åtk skidor i T-shirt, var det inte lite kallt? ^_^

2011-04-26 @ 16:01:41
URL: http://jjuliusson.blogg.se/
Postat av: Jojjo <3

hahah, nejjdå! ;)

Bara om man ramlade!xd

2011-04-26 @ 16:25:44
URL: http://johannnaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0