VITSIPPA x5

igår när vi hade bild i skolan så skulle vi gå ut och plocka vitsippor och rita av.
Då passade jag på att fotta oxå, fast tog bara några snabba bilder, och kolla vad fin den här blev?!
Min kamera på mobilen är lixom typ bara 5 megapixel, och jag tror att jag hade glömt att sätta på närbildsläge,
ändå blev den så fin! xd
Men har redigerat den på 4 olika sätt, vilken tycker ni är finast? :)



1.





2.




3.




4.




5.



nummer 1, 2, 3, 4, eller 5? :))
Själv gillar jag den sista! ;)

Kan ni gissa vilken som är orginalet då? ;)
Höhöhö xd <3

Kommentarer
Postat av: Elli :)

tror 3:an är orginalet :D

2011-04-28 @ 21:16:06
Postat av: Jojjo <3

Rätt! ;D <3

2011-04-29 @ 18:01:55
URL: http://johannnaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0