ATTAKERAD AV SNIGEL

Hahha, idag efter skolan när vi väntade på bussen var jag superflummig, låg i gräset och asgarvade åt en helt vanlig lastbil som kte förbi, haha lite random sådär ;)
Sen så jag vi på bussen och garvade asmycket då med, åt danza kuduro, fast med svensk text om ni vet.

Aaa, sen säger Narins kompis till mig ''Omg, det sitter en snigel på ditt linne!''
Hhaha, fick panik och började skrika asmycket, så typ hela bussen hörde, och skrek typ att nån skulle ta bort den, men ingen gjorde det... Visste inte vad jag skulle göra, och tillslut så började tårarna rinna... xd 
Hahha, vettefan vrf, men aaa! ;o
Men det va fortfarande ingen som vga ta bort den, så jag fick typ ställe mig upp, och peta bort den, hahaha uchhhhh!
Hhaha, låter som värsta fjollan nu, men ja gillar inte småkryp .. ;)
Men brukar absolut inte vara såhär rädd, vet inte vad som hände, hahah :D

Sen när jag skulle gå av bussen och ställde mig upp, så såg jag hur allla tittade på mig xd
Och sen gick jag typ och asgarvade hela vägen hem hahahah, fatta hur det lter, ''jag började gråta för att det satt en snigel på min tröja'' HHAHAHAHA xdd



OMG vilken tönt ja e ;o





Haha, ser ni hur liten den va? xd
Hahha, o bästa asså, xs, som det står på lappen! xddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0