EARCUFF



Köpte en earcuff idag! :D
Fast jag och Narin köpte den tillsammans, asså det var 2 st, och vi villa bara ha en var, så då tog vi en varsin lixom. Det skulle kostat 50:- Men nu så blev det juh 25:-! :D
Hhaha, jag och Narin köper alltid saker tillsammans känns det som? ;o

Men iallafall, vad tycker ni? :D Lite annurlunda tycker jag, dom flesta earcuff är juh som man sätter fast högra upp i örat, men den här sätter man juh runt! ;)
Men asfint, tycker jag! :D Sen har jag juh ett vanligt örhänge i oxå! (:
Det ändå negativa jag kan komma på med den är att den inte sitter så bra, och då är det juh lätt att tappa den! :(

Men vad tycker ni, hot or not? :)

Kommentarer
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se)

tack:D okej!

2011-08-26 @ 20:34:46
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/
Postat av: hanna

tycker inte det är fint alls på mig, men du passade jätte mycke i det ;)

2011-08-27 @ 19:42:41
Postat av: ellen

Var köpte du den)<3

2011-08-28 @ 10:52:49
URL: http://kaaxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0