INT KUL -.-'

Hej allihopa, har hemstudiedag idag oxå, vilket betyder att man ska plugga hemma!
Men jag vaknade typ precis så de har inte jag hunnit gjort idag!!
Gaaah, har ddamp! ;oo
Hade typ ställt klockan först på kl 7, men den hade jag bara rkat ställa, sen stälde jag den på 10 i 9, men då somnade jag om, och vaknade på den jag hade ställt 10 över 9, och då trodde jag att jag gick upp, men nej det gjorde jag visst inte, så jag vaknade kl halv ett istället, så d missade jag flera timmars pluggande, om jag hade vaknat då, så hade jag nästan vart klart nu för dagen!


Ajja ska plugga nu istället för att sitta och klaga! ;oo



                                                                                                                                          (Photo by me)
Hatar väckarklockor! xd                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0