JUSTIN BIEBER ♥

Vet inte verför men det har känts som att jag inte har älskat Jb lika mycket som jag brukar göra den senaste tiden.. :( Det är som att Bieber fevern har gått ner lixom :(
Kanske för att det inte har hänt så mycket nytt senaste tiden, inga nya låtar och så, och jag har gått och kärat ner mig i One direction.
Och det är massa folk som har sagt att Justin har förändrats så mycket, och då har jag väl oxå dragits med lite i det kanske, men nej han är samma person, han har bara växt upp ♥

Kolla på den här videon!






Igår kväll kunde inte jag sova, låg jag iallafall och tängte på han, grät jättemycket faktist, för jag älskar han så mycket! xd
Sen tände jag lampan, och kollade på alla mina Jb-affisher, grät ännu mer...
Sen lyssnade jag på en jb låt, och en stund efter det så somnade jag, gråtandes.

Gud vad jag älskar han, och kommer alltid att göra! ♥





Är btw fett sugen på att se Never say never nu! ;D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0