MANGE MAKERS ♥

Haahah, träffade mange makers idag på ung08!!! :DDDDD
Omg, ja ddöööööör! ;O
Först hade typ Linnea och Tilda träffat han, och då ville vi såklart oxå det (Narin jag och Amanda)
Så vi typ följde efter dom och sen tog vi en bild tsm me dom! :D Sen gick dom typ in på ett ställe där man måste va 15 och visa lägg för att komma in, så vi stog typ utanför och tjatade  ¨på den stackars vakten där att få komma in, tillslut så kom crossfire, och vi fick deras autografer o så. Men vi ville juh träffa mangemakers!! ;D
Hhaha, så dom andra gick och ja och Linnea typ stog kvar och skrek att mangarna skulle komma, hhaha dom stog typ en bit bort, fats vi fick ju inte gå dit, så vi typ skrek ''FEST HOS MANGE'' hela tiden och sjöng och skrek typ ''MANGE KOM HIT NU!'' istället för ''MANGE KOM IGEN NU'' hahha, vi var helt galna kan jag säga! xd

Och tillslut kom dom, och jag och Linnea blev asglada och typ skrek som faan, ahaha xd
Men vi typ stog och prata med dom och fick deras autografer, och jag fick kram av alla! :D <333
Hhahah, jag och Linnea stog ju längst fram och det var inte så många där så aaah! :D

Är så sjukt jävla glad!! :D





Hahahaha, ja ser asmobbad ut men de va bara för att jag skrek typ ''wohooo'' ;)


Fast de där va bara när vi träffa o tog kort då prata vi typ inte med dom eller krama eller så! ;)

Men hoppas vi träffar dom imorrn oxå för då ska jag och Linnea dit igen! :D
Hhaha, tänk om dom känner igen oss för vi skrek asmycket, inga andra skrek typ ;s <3



Men aa, nån som e avensjuk? ;d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0