MITT SOMMARLOV- I BILDER


Börjar med skolavslutning...


Sen åkte jag till grönan direkt efter med massa kompisar :D (Det var änd gången på hela sommarn jag var där! )


Precis i början av sommarlovet va det aroscuppen! (:



Midsommarn tillbringades i bilen, påväg upp till norrland för att stanna där innan vi åkte vidare till norge!









I två veckor under sommarlovet var jag i norge, där vi hälsade på släktingar, fiskade, badade, åkte på olika utflykter mm.


Efter Norge va jag hemma i en vecka, och var med kompisar, badade, o bara chillade, och hade sommarlov helt enkelt! :D




Sen blev det dax för sommarens klart bästa vecka stadium sports camp ♥  Fuck vad jag saknar den veckan och alla kompisa o de :'((




Sen var man på landet i typ 2 veckor, där man vart med Nora och Amanda, och självklart badat massor! ;D


Efter det så har man hemma, inte gjort så mycket, vart på cup, och aa, har juh inte vart så bra väder... ;/




Senaste veckan har vart den näst bästa på hela sommlovet tror jah, har vart på ung08, haft det bäst, och träffat roligt folk! :D





Aaa, det var mitt sommarlov!
När jag tänker efter så har jag inte gjort så mkt?
Fast jag skrev juh såklart inte om allt jag gjorde, bara lite kortfattat sådär! ;d

Men tycker faktist det ska bli askul att börja skolan, träffa alla kompisar, och återgå till det vanliga lixom!
(HÄÄÄR E MAN POSITIV! :DD)
Hhaha, tycker själklart inte det ska bli kul med själva pluggandet, men i år så har jag bestämt mig för att va duktig i skolan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0