SMYGFOTTAD DÄR!





Hahah, vad skön jag e som försökte fånga alla snygga killar på bild! xd
Hahah, det här va idag när vi kollade på matcher iaf, vi stalkade ett lag med snygga killar och kollade på typ två av deras matcher, dom va assnygga, speciellt nmr 4 och 19! :p
Hhaha, men jag Moa och Jojjo, vi satt hela tiden och typ bah; ''Han är snygg'' och typ ''Omg, kolla nmr 4!! ;o'' typ hahha, jag lovar vissa gnger prata vi typ skithögt, så jag lovar, alla hörde... ;)

Hahha, och juste, typ lite efter att dom hade spelat, så satt dom typ på läktarn, och jag och Johanna gick typ nedanför och kollade på dom, typ vilken som va snyggast och så, haha och då frågade johannas mamma om vi flörtade med killarna! Hahahh, och dom satt typ 2 meter ifrån,så dom hörde antagligen, hahah det va så jävla pinsamt asså! xd Vi typ dog ;o

hahha, och Johanna har typ suttit och försökt hitta alla på facbook, för de stog typ namn på deras tröjor... ;)
Fast jag tror hon bara har hittt en kille, nummer 19, han va skitsnyyyyyg! :D

Fast nu ska jag nog inte skriva nå mer, har skrivit jättemkt, heheh uuuuups! xp

Fast vet ni vad som va synd?? :(
Dom snygga aik killarna vi såg igår, dom va inte där idag ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0