TODAY




Hejhejj! :D
Har haft det superkul idag! :))
Har juh vart på Sollentuna cuppen!

Vi gick iallafall vidare till B slutspel... Hahha, vi förlorade alla matcher, har jag för mig?... xd
Men vi spelade asgrymt ändå! :D Och jag gjorde mål! :D Fats det va kanske inte ett jättesnyggt mål, men ändå! ;dd 
Och det var skitkul emellan matcherna, vi va typ nere vid vattnet, och jag badade fötterna....:D
Fast sen hade jag och Stina typ sjögräskrig, hahah, det va väldigt mysigt att få sjögräs på kläderna, tycker ja! ;oo
hahah xd <3
Sen har vi kollat på massa killmatcher , jag och Moa blev fett kära i en aik-kille! :DDDDD
Haha, vi satt och glodde på han när han spelade hela tiden, tillslut fick vi reda på att han hette Mattias, tror jah de va! ;)
Sen när vi spelat alla tre matcher så skulle 97:orna ha en match oxå, som jag, Isse, och Jojjo skulle va me i. Fats sen blev det bara jag som spelade av 98:orna, för dom blev ''skadade'' Hahah, men den matchen tycker jag va jättekul, den ända matchen jag vann idag :D

Men aa, nu har jag skrivit jättemycket, hoppas ni orkade läsa allt! ;o

Men blir iaf inte mkt uppdatering imorrn heller, för då fortsätter juh cupen, haha  då ska vi fan haffa nåra snygga aik killar, tycker ja! ;ddd <3



Hejjd¨å! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0