VILL HA BRUNT HÅR! ♥


Har gått runt nu i några dar och blivit sugen på att färga håret! :D
Fast jag har inte riktigt vetat vilken färg isåfall, har lixom bara vart trött på mitt blonda hår. Trodde de skulle blekas av solen nu i sommar, men de har de inte gjort, och jag vill inte färga blondare, för d ser man juh typ ut som en fjortis ;)
Så testade iallafall nu på picnik, hur jag skulle se ut i brunt hår, och tycker det ser ganska fint ut iallafall? :)




Eller vad tycker ni? :D
Ska jag färga? (:


Eller e de finare me blont? xd


Fats sen är det juh inte ens säkert att jag ens får, har juh aldrig färgat håret förut, menmen, jag får tjata! ;d


Kommentarer
Postat av: Angela

SV: haha, aa sjäällvvklaaaart! ;)

Btw, har ALLTID tyckt att du skulle passa i allderless klar brunt, lite röd nyans brunt! men ingen har någonsin lyssnat.. -.- ! :DDDD <33333

2011-08-09 @ 12:17:58
URL: http://annggiiees.blogg.se/
Postat av: johanna

tycker du skulle va as snygg i brunt, fast du ser bra ut i blont oxå dårå, men grymt snyggt i brunt! :) <3

2011-08-12 @ 20:48:24
URL: http://bruuudarna.webblogg.se/
Postat av: anonym

den bruna färgen du har på 2a bilden skulle vara jätte fint!:) men hur gör man så man får en annan färg på håret som du gjorde? vilket program?

2011-08-13 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0