Dag 2-Nariin

Min första kärlek:

Min första kärlek var i sexårs ;) Jag hade en "pojkvän" som hette samuel och vi var jätte kära :)<3
Vi skickade alltid kärlekslappar till varandra, haha vi var jue sjuukt söta <3
Men ah :)
Min första riktiga kärlek var i sexan. Det var med en kille som fortfarande går i min skola. Jag var sjukt kär och alla sa att vi passade jätte bra ihop men sen gick nåt snett. Ända sens den dagen hände klandrar jag allt på mig själv. Jag känner att allt är mitt fel, och just nu har jag ett stort problem med att bli kär igen.
Jag bråkar väldigt mycket med denna kille fortfarande, och jag mår inte bra. Det är ingen som vet om det men ahh, mår inte så jätte bra och ibland känns det som att bara livet ger upp. Ahh det e sjukt svårt att skriva det här, sitter och gråter men jaja.
Jag var iaf sjukt förälskad, hade aldrig känt så för en kille förut. Men allt blir inte alltid som man vill.
BLÖÖÖH, mår inte bra...
Aja ska dra nu <3
Hejdå från en ledsen chey som sitter och gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0