December

Hade helt glömt bort att det är December nu, kanske för att det inte alls känns som December. Känns som typ October, det ska ju snöa, hallå!?
Hahah, och iaf, 23 dagar kvar till julafton,, hur känns det? wierd!
Känner att jag måste börja köpe lite julklappar till folk nu, eller åtminstonde börja tänka på vad jag ska köpa till alla! Haha, sen började visst julkalendern idag, brukar alltid se den, afst kanske inte har gjort det dom senaste åren. Men jag bestämde mig för att se den i år, hah :D
Har också glömt att köpa en chokladkalender.. Känns ju bra! Hhaha, måste tjata på mamma så att hon inte glömmer att köpa en åt mig imorgon! :)
Sen måste jag komma på lite fler saker att önska mig i julklapp, än så länge har jag bara kommit på saker med 1D och Justin, haha xd

Tumblr_lvis7uql541qmdjeto1_500_large

-We heart it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0