Fixat i rummet!

Har vart i mitt rum typ hela dan och städat och så. Nu är det finare än vanligt eftersom jag har satt upp lite nya afficher och bilder på världens finaste <3 Har också bytt lakan till det jag fick i julklapp (A)
Sen har jag typ flyttat på en byrå eller vad det nu heter, så den är framför spegeln. Sen la jag över allt mitt smink i den istället, för nu hamnar det ofta lätt på golvet, och det är ju inte så frächt...




Har 55 stycken justin på väggen, hihi :D Snart är två väggar proppade med bilder på han. fast behöver 10 till i såfall! Satsar på att min tapet inte ska synas, vill ha Justin och 1D affisher överallt, så att dom blir tapeten lixom.
Fast 1D-väggen är det inte så mycket på :( har bara tre affisher, sen har jag en bild som nea ritat på mig och Naill, en sida som jag rev ut ur tidningen från när dom va i Sverige (haha, för det var typ bästa dan i mitt liv) Aa, och sen har jag deras autografer inramad oxå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0