I hate my hair.



Haha sitter här och vill bara spy på mitt hår. Hatar färgen. Är inte lika blont som det brukar, om det ska va blont, då ska de va blont, inte halvt brunt! :(
Ska iaf färga helt brunt snart, ahah säger det hela tiden men det blir aldrig av xd

Nu ska jag nog iaf sätta mej framför tv:n, tror inte det blir nån mer bloggning ikväll, så hejjdå! <3
Imornn ska jag till farsta med Ellen Cornelia och Emilia tror jag, fast vi skulle visst åka fett tidigt, typ halv elva? xd Hhaha, egentligen hade man ju velat sova då, men jag får gå upp lite tidigare dårå! ;)




Kommentarer
Postat av: Ellen

Och Jessica:)<3

2011-12-03 @ 22:06:09
URL: http://kaaxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0