J-U-L-L-O-V!

Känns sjukt skönt nu, skolan är slut för den här terminen, och är asnöjd med mina betyg (eller omdömmen typ)
Det lägsta jag fick var D, det fick jag i samhällskuskap, sen fick jag A i 2-3 ämnen, sen B och C i resten. Glad chey!
Vi var iallafall i skolan i typ bara en timma. Först fick vi äcklig julmust och pepperkaka, och gick runt och prata med vännerna. Sen hade vi samling, gjorde nn konstig lek. Jag och Angela bjöd klassen på vra gooooda muffins (som smaka som kladdkaka) Haha, sen fick vi omdömmena, och slutade. Fast alla gick på en gång så hann inte säga hejdå till alla :(
Men var aschill att komma ut från den hämska skolan, sen gjorde vi typ ett ''jullovsskrik'' haha, istället för vårskrik. ;)

Hahah, då tog jag bussen in till gullmars med Angela, Zelda och Narin. Vi drog till Tc och jag köpte dom sista julklapparna, sen åt vi på donken och kte hme en stund efter det.

På lördag är det julafton!

Hahah, var tvungen att säga det, så ni vet lixom! ;)





Tre bilder från idag!


Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Så himla skönt att det är jullov :D

2011-12-22 @ 19:18:53
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0