Lycka.

Hihi, känner mig ganska glaad :)
Va först med Felix,Pontus,Morgan,Douglas,Olle,Wiilmaa,Jack,Jagge(?) och Sandra ! <3
Vi satt på sibylla! :D Åt pommes och shit :D
Sen efter det drog jag Sandra och Wiilmaa hem till Wiilma :) Vi tittade på film, sen var sandra tvungen att gå så jag och Wiilmaa var ensama, Wiilma snackade skype och jag tittade på filmn, och hennes söta vänner hälsade till mig var tredje sekund xd <3
Haha btw. Hade skit kul samtal med Wiilmaas söta mamma och PRIVATA saker !
HAHAHAHAHAHAH :D
Iaf hade sjukt kul <3
Haha jag och Wiilmaa älsk <3
Älskar dig ! <33

Kommentarer
Postat av: Bella

Följer dig nu :)♥

2011-12-12 @ 21:15:53
URL: http://bellawtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0