Narin soooover!

Haha är hemma hos Narin nuuu, vi har kollat på the last song och never say never!
Asgrymma filmer båda två!
Grinade massor till båda filmerna, men grät nog mest när vi kollade på the last song, hahah. Har nog aldrig gråtit så mycket till en film, den var fett sorglig!
Iallafall, nu är jag lite mer kär i Justin än vanigt, bara för att vi såg Never ay never xd
Haha, och Narin har somnat nu, ska oxå sova nu tror ja, gonattt! :))
Bajsa snett, kolla mitt hår på denhär bilden, fett långt ju! :oooo
Hhaha, ni kan igga mitt fejs btw, ser ut som ett troll typ.
Hihi, två andra bilder jag hittade på narins data från i våras, älsar dej narin! :)<3

Kommentarer
Postat av: Narin

Hihi älskar dig med <3

2011-12-05 @ 20:54:55
URL: http://dinmammaluktarkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0