Ni fattar inte hur glad jag är just nu.

IHHHHHH, JAG DÖÖÖÖÖR! :DDDD ÄR SÅ SJUKT GLAD! OKEJ, SKA TA DET LUGNT.

Up all night (One directions album) har kommit till nummer ett i Sverige!!
Fatta, vi är det första landet som fått den till nummer 1, och nu fattar dom nog hur mycket vi älskar dom här i sverige! S dom säger att dom ska komma hit snart, för att spela in sin nästa skiva, och för en konsär, hoppas dom. Ni fattar inte hur glad jag är!  IHHHHH!
Och sen, en till sak. One Direction har lagt ut den här statusen på sin offeciella fb sida:



IHHHHH, DEN DÄR VIDEON SOM DOM DELADE DÄR, JAG ÄR MED I DEN!
OMG, SVIMMAR TYP AV TANKEN PÅ ATT DOM HAR SETT MIG! OMG OMG OMG OMG.

OMG :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0