Ny kamera


Har testat nya kameran nu som jag fick i julklapp. Först tyckte jag den var fett dålig, men bilderna såg lite bättre ut på datan som tur va! ;) Haha, men här är några random bilder som jag tagiiiit! :






 Haha, den första bilden är på ett nötskal, haha! Men tyckte den va fin för den som ut som ett hjärta ;))
Sen tre bilder jag tog ute i trädgården idag. Och visst, om man kollar på den sissta bilden så skulle man mer gissa på att man har höstlov, inte jullov. Jag vill ha snö! <3

Iallafall, domhär bilderna är oredigerade eftersom programet som jag redigerar i är cp.

Men vad tycker ni, är kameran okej? Ville ju egentligen ha en system kamera, men det fick jag inte.
Fast är glad ändå såklart, för den ''moderna'' kameran jag hade innan var typ helt trasig, haha hade tejpat den och allt.

Aja, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0