Onsdag!

Shhhaaam idag är det Onsdag, vilket betyder att imorrn är det Torsdag och då slutar vi skolan, woop woop! :D
Idag slutade vi iaf typ vid 11, d drog jag in till stan en snabbis med Kajsa, Amanda, Narin och Angela. Vi gick typ runt lite, sen åkte jag Narin och Angela tbx till skolan, jag hämtade min väska som jag lämnat i mitt skåp, haha xd
Sen drog vi hem till Pontus för vi skulle baka med han och Felix. Fast det blev helt kaaaaoz! ;) Haha, vi hade typ mjöl krig, och Angela och Narin hade fan värsta bråket, och kladda ner varandra, hha mobboffer!
Men vi gjorde typ chokladmuffins eller nåt, som vi ska bjuda på i våra klasser imorrn, haha bara för att vi e så snälla! ;o Men jag proppade i mig typ tre ton med smet, haha. var asgott! ;) Fast mådde typ illa xd



Bildbrist...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Bara bra :) Vart haru köpt tröjan?? DÖDAR för justin

2011-12-21 @ 17:56:50
URL: http://bygushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0