Tårarna rinner....

Sitter och är fett lessen för att jag inte vann biljetter till 1D konsären i London, dom som vann fick träffa dom backstage! Är grymt avensjuk på dom som vann, fick reda på för några timmar sen att jag inte vann, men nu har jag vad folk som vann har skrivit, hur glada dom är och allting, blir så jävla glad för deras skull en ändå så grymt avensjuk! Eller tänk om man hade vunnit ett telefonsamtal med dom, tänk att få höra deras fantastiska röster rata med mig!
Är iallafall sjukt besviken på mej själv för att jag inte skrev dendär motiveringen bättre.
Så sitter och gråter ena sekunden, sen ser jag en bild på dom på min vägg, och blir så jävla glad när jag sr dom, deras leenden smittar av sig, sen kommer jag att tänka på att jag aldrig kommer få krama dom, börjar asböla igen, sen ser jag min signerade skiva, blir sjukt glad för att dom har rört den, sen börjar jag gråta glädjetårar och aa...








Akustiska versionen av one thing, så jävla bra det är, och går inte att beskriva hur mycket jag älskar dom, helt sjukt och jag känner inte ens dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0