Vad ska jag heta på twitter ?

Nu måste jag fan skaffa twitter, haha! Har tänkt göra det jättelänge, första gången jag tänkte göra det var typ ett och ett halv år sen kanske? xd Men det har lixom aldrig blivit av...
Men det är bara för att jag inte kommer på vad jag ska heta, hahah!
Så hjälp mig, vad ska jag heta!?
Vill heta typ något med Justin Bieber eller One Direction, men jag vet inte vilken av dom jag ska heta nåt med...
För det blev för långt om man ska heta johannajustin1d eller nåt, haha xd Och dessutom så är ju dom flesta bra namnen upptagna.
Men hjälp mej, ni kan kommentera vad ni heter om ni har twitter, för då kanske jag får några ideer, haha ! :)

Please, help meeee! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

JoJbId

2011-12-23 @ 11:46:10
Postat av: Anonym

JeJoId *

2011-12-23 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0