27 DAGAR

Hihi, alla kör juh dethär typ, fast att man lägger ut bilder istället, fast det pallar inte jag göra, jag tycker det här värkar roligare (aa'

Dag 1 - Om mig

Dag 2 - I min handväska 

Dag 3 -
Mina syskon 

Dag 4 -
Min största idol

Dag 5 -
Hur jag har förändrats på 1 år  

Dag 6 - Sporter jag går/ gått på

Dag 7- Mitt favorit plagg

Dag 8 - Min favorit årstid

Dag 9-
Mitt bästa köp

Dag 10- Min favorit bok

Dag 11- Mina rädslor

Dag 12- Det här saknar jag

Dag 13-
Det här åt jag idag

Dag 14- Min favorit plats

Dag 15-
Den här månaden

Dag 16- Mitt favorit godis

Dag 17 -Det här gör mig riktigt glad

Dag 18- Mitt smink

Dag 19- Något jag inte kan leva utan

Dag 20-
Mitt rum

Dag 21-
Mina drömmar

Dag 22-
3 saker du inte visste om mig

Dag 23-
Det här hade jag på mig idag
 
Dag 24- När jag var yngre

Dag 25- Favoritskor

Dag 26 -
3 bilder jag gillar

Dag 27-
En sak jag önskar jag fick uppleva igen


Aa, börjar idag, sen försöker jag att göra ett inlägg per dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0