DAG 3 - MINA SYSKON

Eller mitt syskon blir det, eftersom jag bara har ett ;)

Hon heter iaf Therese, och är 15 år. Alltså är hon tre år äldre än mig, om jag har förstått det rätt så blev hon väldigt glad när jag föddes. Fast hon värkar inte vara så glad över mig längre... (undra vrf?....)

Vi bråkar ganska ofta, men typ bara om småsaker. Hon har jättedålig musiksmak, och lyssnar på musik där dom bara skriker. Ush och fy! Hahah, det är de många av våra bråk handlar om, för hon hatar den musik jag lyssnar på och jag hatar hennes!

Sen har hon en konstig stil oxå, fast den är ändå ganska så snygg, men jag skulle nog inte kunna gå omkring i hennes kläder ;)

Hon spelar fotboll, och dansar, precis som jag, och är typ rätt sportig. Sen spelar hon klarinett oxå! (Ett konstigt instrument som låter fult)





Hahaha, älskar den bilden x'd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0